2014. 05. 16.

Dizájn, és Rendelési tervek

Üdvözlet, olvasó!

Mint láthatod, a blogon kicsit változtattam, AdamS segítségével. Kaptam tőle egy fejlécet, illetve egy faviconnal is megdobott. A fontokat kicsit változtattam, mert elütött hogy ebben a szutyok blogspotban nincs Ő betű, így kerestem valami olyant, ami kb. hasonló, mint az ő betű betűtípusa. A vihar ideiglenesen elvonult, vagy csak pihen, hogy aztán dupla akkora vizet zúdítson ránk holnaptól. Itt is egy Pécsi életkép, Yvette után..

A lényeg kivehető... 

Szóval most vihar után vagyunk, habár még mindig úgy esik az eső, mintha dézsából öntenék, de legalább nincsenek széllökések. Ma egy csöppet a rendelési terveimről akarok beszélni, mert jó lenne néhány albumot, és fullcapet meg ruhát beszerezni. Tehát most arról olvashattok.

A rendelésem egy részét a HanyagElegancia oldalon tervezem lebonyolítani, mert elég kedvező áron vannak a CD-k. A sapikról már nem mondhatnám el, és őszintén bevallva, csöppet el is bizonytalanodtam velük kapcsolatban, valami 5-6 sapka lenne 45.000 forint?! Nincs nekem erre pénzem... Pedig rengeteg jót találtam, amit érdemes lenne megvenni, mert boltban nem találsz.  Ezeket a terveket igyekszem egy nyár alatt valóra váltani...

CD tervek:

Sapka tervek:

Van még pár lemez (pl. Awfultól a Veszettség) amit beakarok szerezni, de jelenleg nincs raktáron. Ami azt illeti van még itt terv, pl. póló, meg kabát amit jó lenne beszerezni, de azokról már nem szeretnék beszélni, mert kurva hosszú lenne ez a bejegyzés. :D Mára ennyi lenne, holnap még írok, hacsak nem lesz kedvem este felé még posztolni egy videót Yvetteről. Szép napot. :)
Hangulat...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése